Fullt Upp

Idag har det vart fullt ös hela tiden.
Vi har gjort snölyktor, det var det första vi gjorde i morse efter frukosten. Vaknade ju och insåg att vi var insnöade. Haha det var snö upp till min midja när jag öppnade dörren. Så vi gjorde två fina snöbollslyktor på var sida av ingången, så mysigt så.

Jag har påbörjat min skänk-makeover också... men det är jag mer hemlig om, före och efterbilder kommer senare.

Mamma & Ida kom på fika också. Mamma åkte sen och Ida stannade, i stället kom Ronja och det slutade med att Ronja & Ida blev kvar på middag. Spagetti & Köttfärssås. Mums...

Nu på kvällen har Marielle vart här också, vi har planerat det sista inför vårt JulÖppethus på Onsdag.
Nu är jag trött, barnen sover, men jag har 1000 saker att göra. I morgon är det AwardsNight i Uppsala. Festklädsel ska det vara... Jag har inga kläder och behöver mig en dusch efter denna händelserika dag. Jag vill ha ny frissyr, nya naglar, en smal snygg kropp som kan ha alla snygga kläder och massa pengar så jag kan köpa alla snygga kläder och frissera håret varje gång jag ska iväg på nåt event! Dream on Baby! Haha...
Nä men man kan ju ta och sola i alla fall.

Nu ska jag ta en sväng med Svea i snökaoset!
Live Your Dream! ♥



Kommentarer
Postat av: Ida

spagettin och köttfärssåsen var super god!! =) jag lär komma fler gånger ;) haha.. hur var mary kay kvällen och julöppet hus?

2008-11-26 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0