Frusen

Fasiken vad jag fryser idag... Det värsta är att min nedrans förkylning fortfarande sitter i och hostan ger sig inte heller. Undra om det är dax att gå till Farbror Doktorn snart. Är inne på två veckors sjukdom nu! Illa!

Idag har vi vart på skridskoskola med kidsen (kanske därför jag fryser hela tiden). Dom har ju blivit så duktiga killarna. Jag var lite hängig så det var mormor på griller och Pappa Putte med sneakers på isen med våra monster. Idag fanns det inget kaffe att köpa, synd, tror nog vi mammor ta tag i det där. Förra gången var kiosken öppen och där fanns det allt möjligt gott att värma sig med.

Nu på kvällen har vi ju haft GangstarParty här. Ni som inte kom missade riktigt snygga kläder. Lite synd var det att vi hade Party nu på slutet av sässongen så många stl var slut. Tyvärr nästan allt i det jag bestämt att jag ville ha. Men en annan som gillar kläder hittade ändå lite grann.
Det blev 4 par jeans, två i var till kidsen, modellerna  Fred och Lea.

Nu på senare delen av kvällen har jag hunnit gjort klart inbjudan till vårt Julöppethus vi ska ha den 26:e November.
Så se nu till att boka det, det blir härlig stämning med Glögg & Pepparkaka till Julmusik och framför allt... alla härliga erbjudanden!

Nu ska sängen intas! Natti... ♥

Kommentarer
Postat av: kimmi

Hmm..det var väl inte magsjuka hon hade eller? A skit samma, är inte ett dugg orolig för jag har ALDRIG vart magsjuk i hela mitt liv..fast bara för jag skriver så åker jag väl på det..hehe

2008-11-17 @ 13:24:28
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cid tackar så mkt för gratulationerna

2008-11-17 @ 13:25:15
Postat av: Ronja

Var de morsan som bestämde lea byxorna eller?! haha

2008-11-17 @ 16:35:42
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Mican

Ronja: Självklart... det blir julklappar från henne!

2008-11-17 @ 17:27:15
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0