Taggad

Precis hemkommen från Unitmötet i Uppsala!
Vilken rolig kväll det varit! Mina underbara tjejer Eva & Catta var med, Annelie med, hon åkte ända från Tyresö, KANON tjejjen!
Dom är så otroligt ödmjuka och underbara tjejer som ger mig så otroligt mycket pepping!

Anna var med in också, hon fick lite extra uppmärksamhet i form av MakeUputbildning! Hon la en otroligt snygg Festmakeup, synd att jag inte hade kameran med mig!

Jag själv hade utbildning med Åsa Voll Hansen, en kvinna som idag är en av de mest framgångsrika inom företaget. Hon är så enormt inspirerande att lyssna på! Ja det är nog min idol i dagsläget!
Så nu är jag taggad till tusen!

Måste självklart också få ge en Bamsekram till min SD Maria, du är enormt betydelsefull för mig!
Attans detta här lev ju till nån form av tacktal! Hahaha
Ewa & Ingela... ni vet också att ni har en speciell plats i mitt hjärta! Hahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0