Latte

Jag förstår inte egentligen vad som gör att jag är så frälst i just Latte!?
Det är så otroligt gott... Dessutom att sitta själv så här på kvällen när resten av familjen sover och smutta på en Cremig varm god dryck, gärna tillsammans med en mörk chokladbit, gör en alldeles harmonisk!

LjusPartyt gick så bra idag! SUPERKUL att träffa LInda och Malin idag, det händer inte så ofta längre. Den gamle räven Maria kom ju självklart och Moster Inkeri var brunare än brunast. Hon har varit i Kroatien en vecka.
Själv köpte jag ett sommarset som doftade underbart, smultronland!
♥ Tack För Idag Gänget! ♥

Igår fick vi en Utmaning av vår Sales Director.
Att låta personer testa kanondundermegafantastiska Satin Hands och sen utvärdera den!
Jag tog ju då tillfället på ljuspartyt att låta gästerna prova innan dom gick hem!
Satin Hands® Pampering Set ger dig oemotståndligt lyxigt lena händer, kan även användas på samma sätt för fötterna!

Idag fick jag även hem Apple Berry, ett läppstift som vi nu har kampanj på, där en del av försäljningen kommer gå till Cancerforskning!
Det ballaste är att denna kampanj körs över hela världen!
Färgen  var faktiskt Skitsnygg men samtidigt så ovant att se sig själv i ett rött läppstift!
Hihi öva öva öva!
I morgon ska jag boka boka boka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0