Värme...

Vilken helg det varit och vilken värme!!!

Tack alla brudar som kom på Partyt i Fredags. Så mysigt och kvällen var ju så lyckad.
Jag köpte två pelarljus i Jordgubbsrabarber, två olika storlekar.

Efter ljusinköp så fortsatte vi kvällen på balkongen med Öl, Vin & Cider. Det var så himla härligt väder ju. Klockan tickade på, vissa åkte hem, dåligt val! Haha... Jag, Anna, Ankan och Bengan tog en tripp till Älmsta och Älmstanatta. Ja eller vi var ju på Vikingalunden! Jättmycket folk, många man kände igen från förr det var kul!
Bengert charmade allt av det motsatta könet, Anna och Ankan rockade stenhårt och jag ja jag var så trött, hade huvudvärk. Men jag rockade nog lite i alla fall! Haha!

Klockan 01:00 stängde grindarna och vi tog oss ut sakta men säkert. Konstaterade att vi missat bussen hem! Försökte fixa taxi och skjuts men det var störtomöjligt!
Anna och jag ledsnade och började hemmåt! Haha.. galet. Men vi, eller snyggAnna slängde ut en tumme åt en vit crysler. Jajjjemen den stannade och vi fick åka med!
Det var en mamma som vart och hämtat sin son och en kompis! Gissa vilken tur, dom bodde i Hallsta dom med. Alla vi fick lifta med!
Men hon gjorde ett kap hahah vi gav rätt bra dricks, när jag hoppade av hade hon fått ihop 600:- redan haha!

Dagen efter vaknade jag med Migrän. Inte kul skulle ju jobba!
Men det gick bra ändå. Fantastiska Emma hämtade Eeze så dagen var räddad.

Efter jobb och slit åkte jag hem. Packade ihop kidsen och deras far. Vi tog en tripp till Uddam för lite bad.
Så idag ska vi göra det igen, nu är vi färdigpackade och ska iväg igen!
Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: maria

Tja så himla typiskt att jag jobbade hade varit kul att varit med ut..men d kanske blir fler gånger..kram

2008-07-27 @ 12:21:11
URL: http://mammasbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0