Ny dag.

Redan Lördag, semestern bara tjoffar iväg.
Igår var en effektiv dag.
Vi började med en fika i Stensäter. Jättemysigt men den hade tappat nåt... Helt ok men nåt fattades i fiket. Känslan när man kliver in brykar vara så undrebar men igår var det lite mer bara ok. Dom som äger det kanske hade en dålig dag bara.
Efter det åkte vi raka vägen ner till Plaskis. Eller som kidsen säger plasken, med betoning på L på riktig Hallsta mål. Haha...
Där var vattnet nästan helt tömt. Några lustigkurrar hade hällt i nåt tvålliknande så det hade börjat skumma. Så då var dom tvugna att tämma poolen på allt vatten och för att fylla på med nytt.
Kaffe där med... inga bullar haha, kanske bra?

När vi kom hem var det ompackning av Lokes väska för han skulle vidare. Camping med Mormor i Östhammar över helgen. Dom skulle gå på Cirkus på kvällen, men jag hörde att Loke inte hade gillat det... Hm, ska nog ringa och kolla det idag Haha...

Själv var jag ut på härliga äventyr igår kväll. Jag och Ronja drog iväg till Uppsala på Bio. Vi började med lite småärenden som Ikea, HM och Gina Tricot! Jag hittade faktiskt ett plagg till mig själv. En gammelrosa tunn blus med kinakrage. Jättafin, men nu måste jag hitta byxor till. Tänkte ha det till mammas 50års kalajs på fredag.
Sen åt vi Pasta Bolognese, så jädrans god, mm...
Biovalet var inte så svårt, Sex And The City. Den var faktiskt riktigt bra! REKOMENDERAR!
Lång var den också, 2h och 25min, men det kändes inte så långt i alla fall.
Vi avslutade kvällen med en visit hos Ewa. Hon fick bjuda på kaffe så jag inte skulle slockna framför ratten på vägen hem, klockan 02:10 körde bilen in på parkeringen. TRÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0