Natt

Ja ni... klockan är över två och här sitter jag! Kan verkligen inte sova, vet inte vad som är fel. Har inte ens druckit min NattLatte ju.
Däremot så har jag ont i hela kroppen, i alla muskler i ryggen är det värst. Känns som det är nån form av influensa på G. Jobbigt för jag hör hur Loke ligger i sin säng och hostar också. Stackars oss...eller mest han så klart som är så liten och  har problem med astma också. Blir ju värre så fort han blir det minsta förkyld.

Nej jag måste försöka komma i säng... måste måste måste!
I morgon ska vi åka till Stensäter och fika. Det är ett jättemysigt fik ute i skogen i Skebo. REKOMENDERAR!

Sen så måste jag börja planera för nästa SPAdag...
Det är ju så enormt uppskattat med FotSPA och så enkelt!

Nej god natt på er!   ♥ Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0