Listan!

Här kommer kvällens störsköna favoriter!

•Vita Svea Jeans - Hur sköna som helst, hur snygga som helst och passar till allt!
•Bilar - Filmen som gör att jag kan få lite lugn och ro på kvällarna. Rekomenderas starkt att se själv också!
•Microdermabrasion Set - superexfolierande kräm, arbetar för att fräscha upp och varsamt ta bort livlös hy. Och ett serum med en bevarande och reparerande effekt. Jag är så fin nu och mjuk och len och alldeles underbar...
•Subtle Tanning Lotion - en brun utan sol som ger ett jämnt och naturligt resultat! Är en lyxigt återfuktande lotion som glider på lätt och går snabbt in i huden. Huden länns len, mjuk och återfuktad. Till och med jag som är så blek får en Fin gyllenbrun ton. Den bygger upp en kanonfin "bränna"!
•Sofis Mode - Medans kidsen kollar på Bilar så kan jag njuta av en tidning. Gillar denna, lätt enkel och bara alldeles lagom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0