Klar för Bolaget...

Jag då är man ren fin klädd och redo för ett arbetspass igen då. Systembolaget till 13:30 sen ska jag fortsätta dagen på Färgen med Catta. Hm.. så här ser mina dagar ut i två veckor till och har dessutom gjort i en vecka. Ledig en dag på tre veckor... Tyck synd om mig.

Är så sugen på att måla om i grabbarnas rum men har ingen ork. Färgen och tillbehör finns tom hemma... LAT!?! Jag? Nej du, inte det minsta bara en hårt arbetande småbarnsmamma haha!

Egentligen vill jag ju vara hemma idag, i alla fall kl 12:00 då kan man ju köpa det nya sminket... Nej jag får glatt tänka på er som köper det i stället... Jag är inte avis...

Ja ä intä bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0