Måndag

Ny vecka med nya tag. Gårdagen var helt perfekt. Fikat på Sanda jättemysigt, började med plättar & sylt avslutade med chokladkaka, mm... Hittade massa fint där också men snålisen nöjde sig med en jättefin anslagstavla och några keramiksiffror jag ska färsta på blockljusen som ska bli min adventsstake. Jag vet första advent har redan varit men de ska ju bara vara snyggt, inte fylla nån annan funktion haha...

Idag har jag fyndat ännu mer... Hittade en säng jag vill ha på blocket, den var från början ute för 3000:- men var nu nere på 1800:- Den fanns kvar och jag tog min sista livlina, Ringa en vän. Sagt och gjort ringde jag Kim som är tokgrym på förhandlingar. Jag fick sängen för 1000:- med madrasser och allt. Hihi! Han och jag tog också en smitning in på Ikea för att småhandla lite, jag var på jakt efter en lampa men det fanns ju inte... Blev massa annat smått och gott.
Så nu är vi hemma igen och projekt nummer två har tagit fart... Måla om sänggaveln jag köpt...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! Njaaaa...jag tror nog jag behåller bilderna för mig själv..;-) Är ju ingen supermodell direkt!=D Haha!

Mvh Anna

2008-12-02 @ 10:25:26
URL: http://pyssel-och-trams.blogspot.com
Postat av: Ronja

Han?! Men kom på att jag tänkte på fel kim, inte tjejen kim utan kim evas son?! eller har du en hemlig lover kanske? haha

2008-12-02 @ 17:48:49
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0