Igen

Jag håller på att fördriva tiden med helt galna kids som inte alls vill lyssna på vad man säger. Jag håller också på att planera eller fundera på hur jag ska lägga upp Julen. Det är egentligen Pappavecka, men just Julafton ska barnen i alla fall vara med mig.
Patrik har aldrig brytt sig om Julen och verkar aldrig göra det heller. Så det blir jag och kidsen. Två saker är inbokade, Lunch hos min Farmor (alltid varje år) och Julbord hos min mamma kl 16:00. Men sen då? Hm... Julgröt med barnen på morgonen med Massor av tända ljus, lite julklappar, Il Divo i högtalarna, raggsockor/tofflor och massa kärlek. På kvällen när vi kommer hem igen ska jag njuta av ett glas rött, ska nog köpa mig något riktigt fint vin att smutta på.

Ikväll ska jag försöka få klart min nya BloggDesign. Ja det blir en ny igen! Byter ofta men känns inte som jag hittat rätt ännu... Hm... Denna är inte lika ego, inte heller lika personlig men mer Rockig. Hihi... håll utkik ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0