What to do?

Oj det var visst ett tag sen jag skrev nu...
Har haft fullt upp som vanligt.

Torsdag: Jobb sen åkte jag Loke och Love till Uppsala för att hänga med Ewa och tjejerna. Vi åt finmiddagtillsammans på McD och lyssnade på åskan som brakade loss.
Passade samtidigt på att hämta Anton som skulle komma över helgen.
Fick nycklarna till lägenheten! Hihi...

Fredag: Jobb, men bara tre timmar mellan 8:30 och 11:30.
Efter jag hämtat kids på dagis så tog vi en fika på Blirren, Jag Mamma, Loke, Love och Anton. Så mumsigt, tog en baguette med räkröra.
Vi gick sen till Plaskis för att plaska loss lite. Där var Brudarna redan och fikade. Det var ju inte direkt varmt men kidsen badade ändå.
Pappa kom efter nån timme och hämtade grabbarna.
Jag tog med mig Anki & Bengan för att titta på nya placet. Det var tyvärr inte så kul för det var inte fräsht. Dessutom när vi skulle åka därifrån så kom en otrligt otrvlig herre fram och skällde ut oss för vi inte hade där att göra. Vi fick inte parkera där mm mm. ojoj han kallade os för ungjävlar, kärringjävlar och satkärringar bland annat.
En annan som är lite het när det gäller sånt kunde ju inte knipa och sa vad jag tyckte om honom hahha fast inte alls lika otrevlig som han var.
Jag var så arg när jag kom hem så jag slängde iväg ett mail till hyresvärden! haha... gubbj*vel!

Lördag: Jag fick sovmorgon! Hallelulja!
Efter frukost kom barnens farmor och vi tog en repa till Järnhandeln. När vi gick därifrån bestämde vi oss för picknick uppe i Orionparken. Grabbarna cycklade på BMXbanan och vi drack kaffe.
Loke alltid lika envis och galen som vanligt, skulle cyckla ner bakvägen från startrampen. Skitbra! INTE! Rakt ut i stupet bland massa sten. Det gick bra som tur var men vi gav upp picknicken för att åka hem för lite middagsvila.
Middag blev hemgjorda vitlöksburgare!

Nu är kvällen här, barnen sover och jag njuter av en Latte! Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0