Helvetesdag!

Idag är ingen bra dag!!
Jag är så fruktansvärt förbannad och besviken på barnens far och familj.
Man får ta mig fan ingenting tillbaka när man behöver det. Jag har en hel lägenhet som ska målas och får ingen hjälp.

Patrik är den mest egenkära och största skitstövel jag känner just nu!
I en hel vecka har jag ställt upp när hans äldsta son vart här. Det var jag som hämtade och lämnade honom, lagade mat, fixade allt så han skulle få ha en kanon vecka här.
Jag har hjälpt patrik från allt med att laga maten till att köpa han fiskegrejjer.
Vad får jag tillbaka? Inte ett jädrans skit! Han tycker att jag får ta på mig själv att jag hjälper honom. Han fattar inte ens att han kanske kan hjälpa sina barn lite med... Inte ett förbannat dugg!
Han kan inte ens hjälpa mig för att kanske se det som ett tack eller förlåt, jag är en skitstövel som förstört så mycket för dig den senaste tiden!?

Jag ringer mina syskon som jag skjutsat hit och dit, bjuder på mat titt som tätt, hjälper att flytta mm
Nej den ena är så lat så den orkar inte. Den andra ger fan i det och skyller på huvudvärk när i själva verket det var så att det var roligare att vara på krogen, när man lovat att hjälpa till.
Men stor kram till min Mathias, han hjälpte mig i alla fall i fredags! Super!

Jag kräver inte att alla ska hjälpa mig men jag tycker att familjen kan ställa upp lite i alla fall...
Som sagt idag är det en helvetesdag!

Läser du detta och inte har nåt att göra så kom gärna förbi! Jag är i stort behov av hjälp och lite omtanke, Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0