Dongel

Japp det blev en natt med syrrans "Dongel"  ♥TACK Ronja!♥
Har hunnit med att göra massa nyttigheter under kvällen och ja nu natt, Haha! Ska ha den under hela dagen i morgon också när hon jobbar. Såå Bra!

Men det börjar bli dax för sängen. Ögonen går i kors nu, jag har suttit med makeupförslag som jag ska ha till helgen. Kommer drömma om smink nu...
I morrn måste jag upp i hyfsad tid och röja lite. Lägenheten blev klar idag så nu är det bara att gasa.
På kvällen är det Uppsala, As always! Vill nån med på Makeupkväll är det bara att höra av er!

Ni brudar som fått mitt sms om min utmaning. Så snällt att ni ställer upp... ni som inte svarat, tänk på det, please!

God Natt Gott Folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0