Totalt Lurad!

En annan är precis hemkommen från Uppsala.
Åkte igår eftermiddag iväg till Uppsala för att sälja lite barnkläder hemma hos Ewa.
Stressad som få så åkte jag iväg halvdant klädd och lätt avslappnad klädsel.

Väl framme kommer Ewa och hennes son och möter mig för att hjälpa till att bära lite.
Jag frågar om det kommit många och svarar -Nej inte än.
Vi kommer in, jag hänger av mig kläderna och bär in väskan i vardagsrummet där vi ska vara.
Där möts jag av ett helt gäng kvinnor som ser tokglada ut och börjar sjunga "Ja må hon leva..."
Det tar minst 5 sekunder innan jag kopplar att det är alla fantastiska Mary Kay konsulter som har samlats för att överraska mig!
SHIT VA JAG VAR LURAD och chockad!

Supertrevlig kväll med Grekisk mat, rött vin och avslut på Hårdrockspub... Kan det bli bättre?
Ja det kan det, jag fick ju sova kvar hos Ewa så jag blev inte väckt halv sex av Loke och Love.
Haha... sovmorgon till nio i alla fall.

image19 Ett jättetack till alla ni underbara människor som gjorde denna kväll till ett minne jag aldrig kommer glömma! image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0