FÖRÄNDRINGAR!

Hej alla fantastiska kunder och vänner!

Håller just nu på att planera Mars med tider och nya priser.
Har fått många frågor och funderingar kring priserna som ändras.
Hur när varför?
Jag har fullgjort en yrkesutbildning med internationellt diplom (en skola som dessutom är godkänd av mitt yrkes branchorganisation SANSA)
Det har gett mig mängder med ny kunskap och jag har jobbat upp en högre standard på naglarna jag gör på er.
Detta medför att jag även har behörighet att ta lite mer betalt för mitt arbete.
Jag kommer fortsätta utbilda mig och utveckla mig för att hela tiden lära mig nya saker.
Light Elegance är här för att stanna. Bra produkter med hög standard.

Från 4:e Mars börjar de nya priserna gälla.
Hoppas ni har förståelse för detta och hänger med mig på min resa till en bättre och kunnigare nagelterapeut.

KRAM från Micaela - Svea Naglar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0