SKOR

Vi måste ha skor!

Jag har inga skor, Loke har inga, Love har inga och Levi har inga.
Patrik fick nya svarta Converse av mig förra månaden så han går det ingen nöd på.

Men jag kan ju inte bestämma mig för vilka jag vill ha...
Ett par nya Converse har jag bestämt men har svår att bestämma mig för vilken utav dom.

Loke och Love har röda fina Converse så de skulle behöva varsinna par skor som är lätta att hoppa i. Ett par med kardborreband eller resårsnörning kanske? Ja eller loafers...

Levi han behöver vad som helst. Han har två par och båda är för stora. Killen har ju som börjat stå och gå efter saker så han behöver nåt nu när sommaren kommer och vi är mer ute.
Tror inte det är så långt kvar innan han går heller.

Men jag hittar ju inget!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0