Segsöndag

Idag är Love med Pappa på Vildmarksmässa. Så vi som blev kvar, jag Levi Loke och Wilda varit och fikat på Cafe' Minnah. Mysigt värre, fick även sällskap av Linn. Härligt, hon hade mycket kul att berätta om hennes helg. Så roligt att lyssna på, jag vill också vara 20 igen!

Nu ska jag försöka få Levi att sova lite. Har inga nagelkunder idag så jag ska försöka mig på att öva på mig själv. Det går bra på vänsterhanden, men högern, nja där är det tradigt värre. Men som sagt, övning övning övning!
Funderar även på vad jag ska hitta på, vilka färger och så jag ska ha, hm.. nja jag ska nog ta och prova franska med vit gele.

Hä en härlig Söndag alla bloggläsare.
Jag återkommer med bilder på de nya naglarna senare.
PEACE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0