Jag = Boring

Gick precis in och kollade på min egen blogg... Haha... Vilket skit!!
Det liknar ju mer en bilddagbok! Foton och små rubriker till dom, inget annat roligt nästan.

Det är ju inte så kul att sitta vid datorn när det är så underbart väder som det varit under påsken. Så enklare uppdateringar utifrån med bilder är vad jag fått fram.
Men det blir nog bättring snart.

Naglar har jag byggt till förbannelse, förbannat kul är det också.
Tyvärr hittar jag inte laddaren till kamerabatteriet så bilderna får vänta ett tag till.

Inte nog med att jag själv är tråkig så har jag förstått att min bloggdesign ser konstig ut för vissa.
Har nu kommit fram till att ni som har webbläsare som tex mozilla, firefox eller nyare explorer ser min blogg som väldigt trist och vänsterställd.
I min iPhone gör den det för mig med, men inte här på datorn. Jag har Internet Explorer 8, så antar det har med det att göra.
Har nån en lösning på det hela så får ni mer än gärna hojta till!!

Nej nu ska jag hoppa i säng, anar att Levi kommer vakna tidigt.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0