SJUK!

 
Försökte gå och lägga mig men så fort jag gjorde det började jag hosta, att sitta och sova gick inte heller.
Fy fan vad less jag är! Är så trött nu så jag är riktigt otrevlig tror jag.
All Alvedon gör så jag mår skapligt men det tar ju inte bort den förbannade hostan. Kanske bättre att skita i alvedonen och gå in i dimman i stället, då kanske jag inte märker av hostan. Ja och det blir väl lagom till att kidsen vaknar igen SUCK!


En ljusglimt idag i alla fall, eller två blir det:

Jag har världens sötaste Killar. Är ju som sagt sjuk och då blir man lite känsligare kanske. I alla fall så tittar jag på Spårlöst på Fyran... Fäller några tårar och Loke vart så orolig. Love var också bekymrad över varför det "rinnde" på mina kinder, men Loke han kramade mig och frågade massor om varför och om programmet.
Men så rätt som det var sprang han iväg... Han kom tillbaka med papper så jag kunde torka tårarna!
Är inte det kärlek så säg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0