HJÄLP!

Har en Bloggsvacka... Känner att jag inte får ut nåt av mitt bloggande, det ger inget. Allt känns bara så hattigt och rörigt.
Så nu vänder jag mig till er. Vad vill ni läsa mer om?
Ska det vara en personlig blogg, en mammablogg, kanske inredning, PhotoShop? Hjälp mig komma igång igen! Ge mig inspiration.
Jag själv är ju intresserad av mina barn så klart, så kidsstuff, Hudvård och Makeup eftersom jag jobbar som hudvårdskonsult med Mary Kay och sen PhotoShop eller det är ju mer som en liten hobby jag har.

HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: Therese

mary kay(allt inom det) och inredning ;)

2010-01-27 @ 17:01:36
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Åsa

jag vill läsa om inredning och mamma-grejer.

2010-01-27 @ 17:04:55
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Betts

Photoshop skulle jag vilja läsa om! Jag tycker det är jättesvårt program.

2010-01-29 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0