Hungrig

Nu är jag vrålhungrig. Väntar på att barnens mormor ska komma och hämta upp dom, vi ska röja grejer då är det skönt att ha barnen på annan plats än vid fötterna. Dom ska få äta där så jag hoppas på att jag hinner få i mig lite mat jag med.

Dagens hjälte är min granne! Min mobil har börjat balla ur och jag har ingen mottagning på den. Hon kom ner alldeles nyss och lånade ut en av sina till mig! Va... vilken hjälte va!? SUPERDUPER!

Lill fjärten Svea är alldeles nybadad. Nu lycktar hon gott igen, haha! Väntar på att hon ska torka, ska sätta på ett fästingmedel och vill få bästa effekt. Är så less och äcklad av dom äckliga och vidriga krypen. Nu ska göras allt för att dom inte ska sätta sig på henne.
Har ni erfarenheter av nå bra medel eller liknade?

Nej nu ska vi göra oss redo...
See Ya All Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brorsan hade fästinghalsband på sin jycke förra året och det verkade funka hyfsat.kram kekka

2009-05-16 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0