Snart helg

I morgon är det fredag, så skönt!
Idag har jag jobbat som vanligt, hade FOKUS samtal med chefen, vi satte mål för mitt arbete och utveckling, kändes superbra.

På eftermiddagen åkte jag med mamma, Loke och Love och bowlade i östhammar. Haha, Loke har ju provat tidigare och var jätteduktig, Love provade för första gången. I början var han lite avvaktande och höll för öronen efter han kastat iväg klotet, han är ju lite ljudkänslig. Men efter ett tag var han med helt vild! Hehe...
Efter Bowlingen stannade vi vid en grill och käkade hamburgare, supergott.

Nu på kvällen har jag vart på fika hos Bengan, kom precis hem där ifrån. Vill tillägga att det är svinkallt ute, ca -8 när jag gick. Burrr...!

Nu sitter jag som här i soffan igen och njuter av sista 1 timmen och 10 minuterna som en ung 30åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0