Hungrig

Börjar bli dax för mat men har inte nånting hemma. Väntar på att min mor ska komma så jag kan få åka ner och handla lite. Men hon lyser med sin frånvaro.

Bengan och Tyra har varit här på en fika idag. Love var superblyg i början men det lossnade rätt fort. Ikväll kanske vi får besök igen av bröderna Månsson med mamma. Kul för Loke, han har tjatat om lekkompis hela gårdagen och lite idag. Jag tror inte jag är så kul, haha!

Annars idag har jag inte lyckats gjort något vettigt, tvättat öite men det är ju inte direkt svårt. Skulle behöva städa här hemma men jag har verkligen ingen ork. Fick ingen sömn alls i natt. Love har hostat hela natten och inte sovit. Han har i alla fall sovit 1,5 timma på dagen. Hoppas det blir lugnare ikväll!

Nej nu ska det lagas mat, köttbullar och stuvade makaroner. Det är det finns hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0