Värme = Nice

Det är ju helt underbart ute, eller kanske aningen för varmt men jag klagar inte. Idag har jag jobbat förmiddag på Bolaget, sjukt mycket folk idag och vi var bara tre pers, inte så bra men det gick.
När jag kom hem så grillade vi ytterfile' och kyckling, gjorde olika grillspett med härlig citrusmarinad. Mmm... När vi var färdiga var vi så gott som genomstekta själva eftersom det var ca 100 grader på uteplatsen. För att sänka tempen så tog vi oss ut till Herräng och vår egen favorit Beach. UNDERBART är milt sagt! Till och med Svea badade, hon simmade, för första gången och det var så kul att se. Själc satt jag mest och njöt i solen medans mina karlar plaskade.

Nu är vi hemma igen och jag är läskigt sugen på kaffe, blir en regular brygg kaffe ikväll med en brownie. Till karlarna har jag köpt chips, dricka och godis. När dom somnat då ska jag njuta av en härlig tallrik Rocky Road.

Rock On Homies!
/ Mican The Ghetto Star ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0