SOL!

Vilken underbar morgon, eller jag somnade på soffan igår så jag har onte överallt i min kropp, känner mig  smått snedvriden, men annars är det ju bra, vad lite sol kan göra.
Vi ska äta frukost strax, ska bara ta ut Svea en sväng så hon får göra sitt innan sin frukost hon med. Kaffet står på redan och bubblar och fräser, Mm... doftar himmelskt.

Idag kanske Love ska åka till Norrtälje med sin Farmor och Loke gå till badhuset med sin Mormor. Jag då, jo jag ska städa och röja ännu mer, det ser ut som ett bombnedslag här hemma, kartonger och säckar överallt.
Får som ingen struktur på sakerna, skulle behöva proffesionell hjälp tror jag...


Ett förvaringssystem i den här stilen är vad jag behöver:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0