God Morgon!

Ja eller jag vet inte om det fortfarande heter God Morgon kl 10:30, men vi säger så. Idag var vi uppe med tuppen, redan kl 06:00 Vi körde då Ronja till Norrtälje som skulle vidare till Västerås med jobbet.
När vi ändå var inne så passade vi på att äta frukost från McDonalds. Jag tog en Bagel och grabbarna åt Hash Brown och dom älskade det! Hehe... härligt!

Nu är vi som sagt då hemma igen. jag har tvättat och grabbarna har vart skitduktiga och städat hela rummet själva. Nu fattas bara lite dammsugning.
Kaffet står på, har bjudit ner grannen på en FIKA, men jag börjar undra om hon somnat om! Haha...


När jag ändå bara sitter här och fördriver tiden så kan jag ju bjuda er på en liten väderprognos:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0