Underbar dag!

På eftermiddagen var jag helt pigg igen och for iväg med Min Mamma mot Norrtälje.
Vi började med klippningen på Hår & Hudkällan. Så himla härligt. Medans hon tvättade mitt hår så fick man automatisk massage i stolen, så skönt.
Det blev jättebra också, mitt tjocka hår fick sig en riktig upplyftare med uppklippning och urtunning. Nu känns det så himla lätt.

När vi var färdiga tog vi en runda på stan. Gjorde dagens kap på H&M! Jag hittade en Så snygg Röd Trenchcoat! Dessutom var det ju klubbdagar så det var 10% på allt. Hittade ett par petrolgröna benvärmare också.
Mamma fyndade en Sveatröja för 50% på inse. Där såg jag en väska jag bille ha med, från Svea men jag höll mig, eller ja det fanns Massor av gobitar från Svea ju.

Vi tog en Latte med Salami & Brieost på Frankies. Mm.. och så mysigt, ett 50-tals cafe med rockig musik i bakgrunden.

Avslutade på Ö.B och NightMare, där hittar man ju alltid nåt. Loke och Love fick Mjukisset från Canada som Mormor ska ge i födelsedagspresent.

Bilder kommer senare ikväll. Nu ska jag och Svea iväg på Handbollsmatch.

Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

Åh, mysig dag ^^ Visst är Frankies toppen! En gammal klasskompis till mig som äger det. Synd att de ska stänga snart :(

2009-01-22 @ 21:57:39
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0