Skäms På Dig!!

Och ja, jag skäms! Jag vet att jag verkligen är urkass på att uppdatera min Blogg. Tyvärr så måste jag verkligen skylla på att tiden inte räcker till. Om ni bara visste hur mycket jag har att göra just nu.

Som ni kanske redan förstått och sett så har vi Valpar nu och det är verkligen ett heltidsjobb. Från man kliver upp till sent då man hoppar i säng.
Men det är också så sjukt kul, vilka krabater, dom är helt otroliga, man kan sitta och titta på dom i timmar utan att ledsna.

Det hela nio stycken små troll som studsar runt, sen har vi ju mamman till valparna, Nova, och lilla Svea så klart. Det är en stor skara vi är här hemma.
Det blev 4 tikar och 5 hanar. Redan nu så är 4 tingade och vi har ett gäng som ska komma och kika också.
Namnen fick dom efter Asatron, svenskt och urgulligt. Det passar verkligen alla nio så bra.

Tänkte jag skulle presentera alla för er!

Stena




Mimer



Oden




Beilja




Frode




Snotra




Höne




Freija




Balder


Kommentarer
Postat av: Therese

så underbara :)

Freija fastnade jag för ;)

2009-08-22 @ 07:55:40
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag Googlade på Beilja för att jag inte visste riktigt hur du stavat det på bullpåsen. Och gissa vilken sida jag hittade...



Håller på med bilderna. www.pbase.com/uih/dogs hamnar de på. Eller kolla längst ner i Inboxen, www.pbase.com/uih/inbox

2009-08-22 @ 19:44:59
Postat av: Mican

Haha va roligt!!!

2009-08-22 @ 20:04:11
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: Ulla

Nu har jag fått upp bilder på alla valparna. Jag har större filer på datorn om du vill ha. Och mer Mimer bilder så klart.

2009-08-23 @ 21:11:58
Postat av: Mican

UNDERBART!!! Supertack!

2009-08-23 @ 23:00:04
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vid senaste fotograferandet så hoppade vi över Snotra. Ska vi ta om henne nån dag? Hur jobbar du? Jag har kvällar måndag-tisdag sen onsdag och torsdag natt.

2009-09-06 @ 23:56:23
Postat av: Jessica

så sjukt söööt

2009-09-29 @ 14:24:38
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0