Bil bil bil

Idag har det varit en bildag. I morse åkte jag, Loke, Love och min mamma in till Norrtälje för att besikta vår bil. Vi åt lunch där, avocadosallad, barnen fick pannkakor med grädde och sylt.
Vi gick en runda på stan med, HM, där hittade jag jeansshorts och t-shirts till kidsen. 

När vi kom hem så hann vi bara vända och åkte till Norrtälje igen. Denna gång för att hämta Ronjas soffa från MIO.
Haha dom hämtade soffa och jag fyndade skor till Loke o Love. Sånna loafers eller slip in skor. När jag kom hem så kunde Loke ha skorna jag köpt till Love. ATTANS! Men jag får spara dom, han växer ju pojken.
Ett riktigt kap var det i alla fall, 59:- st!!!
Självklart blev det Middag på Gourmet McD innan hemfärden haha!

Så det blev en dag i Bil och har faktiskt hunnit med att ha SommarREA också! SUPERKUL, prova det alla MK:are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0