Sovrummet

Nu är golvet lagt i mitt sovrum. Det blev verkligen så snyggt! Men min guldvägg måste bort, den bryter av alldeles för mycket mot den stil jag tänkt mig. Fast en metallicfärg kommer det säker bli ändå, nån ljusare som champagne kanske eller så finns det en chans till att det blir lika tapet som den jag har i köket men i turkos grund.
Det är ju inte klart helt efter det, jag ska måla fönsterbrädorna vita, just nu är det sånna i marmor. Det svåraste blir att hitta snygga sängbord. Jag tar gärna emot tips, renoveringsobjekt är kul men det ska vara två lika. Har lite funderingar på brickbord eller liknade men inget bestämt...




Kommentarer
Postat av: Ronjas kompis Linn

Vad händig du är, precis som min mamma hon gör allting själv.. jätte fins blev det! ha en bra jul, kram Linn

2008-12-14 @ 08:12:57
URL: http://linnilimpan.blogg.se/
Postat av: Therese

snyggt :)

2008-12-14 @ 08:58:26
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Angelica

Verkligen skit snyggt. Vet inte hur jag kom in på din sida men du skriver intressant. Målar du bara på med vit vanlig färg på marmor fönsterbrädor? Har också sånna och gillar dem inte...

2008-12-14 @ 14:34:55
Postat av: Mican

Angelica: Nej jag använder snickerifärg från Alcro som är super. Först V-slip grundfärg och sedan V-mill täckfärg. Det håller ju inte i evigheter men det är bara att bättra på om man råkar stöta i eller så. ;)

2008-12-14 @ 17:16:48
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0