Söndag

Och sista dagen på ledigheten. I morgon är det dax för Bolaget igen ända till 19:00 Barnen får vara hon sin Mormor då deras älskade far fått spel igen och inte kan ha dom. Jag börjar tröttna nåt så enormt mycket på detta daltande... Undra om man ska skaffa en barnflicka snart?

Ikväll ska jag försöka få ut lite mer saker på tradera. Håll utkik, det kommer några heta objekt, tex en skinnjacka och lite annat gottigt... Hoppas bara jag hinner ikväll, det tar ju lite tid att fota allt och sen lägga in alla auktioner... Hur som kommer gör det!

Nu ska jag plocka lite julsaker... ♥

Kommentarer
Postat av: anna

Kikade bara in här. tror att du känner igen mej från FL (happy family)

2008-12-28 @ 21:24:52
URL: http://anna.vaim.se
Postat av: Tess

Jaaa, en länk till auktionerna tack!! ;)

Å duuu...skaffa en barnflicka!! Jag hade en kanon när jag var ensam och det funkade klockrent, det måste ju vara guld för dig som kör MK på kvällarna och sen kan det ju vara skönt att avlasta släkten oxå även om dom oxå kan ställa upp så är det bra att veta att man har en barnflicka då det krisar!!

Hoppas det löser sig för dig, du verkar ha en ängels tålamod med barnens pappa som verkligen inte är till din fördel.



Var stark gumman, det kommer att ordna sig



Kram

2008-12-29 @ 10:36:26
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0