Migrän

Idag vaknade jag med migrän igen... Det är så jobbigt när man inte ens får chansen till att förebygga det. När det väl börjat hjälper ingenting. Bara till att lägga sig i sängen under täcket, släcka allt som går och mörklägga så mycket som möjligt.
Vaknade igen vid halv tolv av att Spänki ringde, vi skulle ju träffas på fika idag. Jag bad om att få ringa upp igen om en liten stund. Efter en kvart så var jag helt pigg igen, ingen värk alls kvar. Så jag ringde upp henne igen och bokade in en träff hemma hos henne. Måste ju ut och få lite luft.
När vi kommer dit, Svea och jag, så diskuterar vi katter etc som gör inne och vad jobbigt sånt är. Tror ni inte Svea precis i samma sekund sätter sig och kissar på Spänkis nya matta!?! Helt otroligt bara för att man pratat om det, så typiskt, visst är hon bara valp ännu men hon har inte gjort nåt inne på många veckor nu. Tur att Svea inte är katt för det är ju snäppet värre...

Nu ska jag vila lite till sen ikväll ska jag på Julpyssel på Öppnis. Ska bli kul att träffa lite mammor och snacka massa skit.
Efter det ska jag försöka börja lägga golvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0