Inredning

Idag har jag vart och valt ut färg & tapet till lägenheten.
Det kommer nog bli superfint...

Mitt sovrum kommer få tonerna av vitt och guld.
Kök i beige, en fondtapet med vit grund och bruna blommiga mönster.
Hallen blir beigebrun rakt av, kulören heter lera.
Vardagsrum lutar åt tonad vit och en fond i turkost mönster.
Grabbarnas rum kan jag inte riktigt bestämma än, ska kolla lite vad dom själva vill.


Nu skall jag strax börja laga lite käk, kötbullar och potatis med gräddsås och lingonsylt. Barnens favorit.
Men det jag ser fram emot ikväll är att Unitmötena börjar igen. Vi som är minst Starrecruiters ska få en alldeles egen utbildning med fantastiska Christina Edefors. Ska bli enorm roligt och jag hoppas på lite inspiration inför det nya seminarieåret! Åh vad jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0