Ojoj

Idag är en riktigt seg dag... jag har som inte vaknat till än, antar jag kommer vara hur piggelin som helst runt 01:00 i natt.

Idag har Anki och hennes huliganer varit här, hon fick nya fina franska. Killarna röjde gärnet, rummet ser ut som ett mindre världskrig.

Nu på eftermiddagen kom Angelica på en snabbkaffe, med sig fick hon Loke som ska stanna över natten... Mm... Mysigt att få ha lilla Love lite själv. Ja lilla och lilla, grabben fyller ju hela fem år snart, ojoj vad tiden går fort.

Nu måste jag försöka ta tag i hemmet lite, usch tå trist!

Kommentarer
Postat av: Petra

Förstår precis vad du menar med seg dag. Jag har försökt ta tag i hemmet hela dagen utan att lyckas särskilt bra med det.

2011-01-04 @ 14:35:21
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0