Kids Nails

På nyårsafton blev alla barn så himla inspirerade av mina naglar att de praktiskt taget tvingade mig att göra på dom. Självklart utan gele', bara nagellack och lite fantasi.



Emma var först ut och hade snappat upp mina tippar och ville absolut ha lika... vilket piller på dessa små naglar. Men fröken blev nöjd och med lite silverglitter vart hon helt lyrisk!




Loke var näst. Han ville också ha rött som Emma, men inte lika tjejigt. Så med mina Two-Way-Pens blev det ju kanon att måla dödskallar, ja ser ni inte att det är det!? Haha!




Love ville ha dödskallar men var inte nöjd med det... Spöken ville han ha!
Ja med lite inspiration av Spöket Laban så gick ju det med hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0