Kids Clothes

Lille Levi växer så det knakar... Har har som vuxit ur det mesta. Nu har han ca 4 bodyn som sitter bra. Inte lätt alla dagar när det dregglas och kräks. Dessutom har han fått smakportioner nu till lunch, ja det mesta hamnar som sagt på kläderna, haha!

Detta resulterar nu i att Mamman i huset, jag alltså, bara måste shoppa lite nytt. Men vad ska jag köpa? Jag hittar inget roligt.
Väntar ihjäl mig på me&i's nya kollektion. Men innan den släpps (26:e Januari) så måste jag klicka hem lite.
Nu vänder jag mig till er, mina kära bloggläsare. Har ni nå tips? Roliga, kuliga, rockiga, färgglada kläder. Ja vad som, helst som är jag intresserad av. Dock inte baskläder, vill ha lite sting i dom.
Dela gärna med er av era favoriter.



Älskar Villervallas kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0