Dag 07 – Min bästa vän

Jag är ju inte så mycket för det här med bästa vänner eller "bästisar". Jag har många vänner i stället och det är jag sjukt glad för! Alla kan ju så mycket om så olika saker, kanon det ju. Har ett brett register när jag behöver råd.

Men bara för att nämna en så måste det ju bli min lilla Anki. Vi Har spelat i samma handbollslag, Hallsta HF. Hon var målis och jag kant. Men sedan vi blev gravida med våra första killar, ja vi har ju tom tre i var nu, så har vi blivit nära vänner.
Hon var även med på Levis förlossning (jo då Patrik var med han med).
Så man kan ju säga att She has seen it all! Haha...
Vi är dessutom sjukt olika, tror det enda vi har gemensamt är att vi har väldigt lika värderingar. Men kanske därför vi kommer överens bra också...

I går fick jag detta inkl fotot, obs, spana in trasan i högsta hugg:
Skulle bara säga att städa är kul och att jag älskar er, de är inte ofta man säger de till sina vänner, men ibland behöver man höra de och nej jag är nykter, bara städglad!

Jag hatar att städa! Så jag svarade tillbaka:
Aj lav jo to! Jag gör det jag är bäst på, FIKA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha visst e hon fantastisk!kram kekka

2011-01-07 @ 17:31:23
Postat av: Anki William filip och Melwins mammma

Sååå sant skrivet, kommer från hjärtat!!!

2011-01-08 @ 09:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0