Kväller

Lördag kväll och inga värkar eller känningar. Det har vart enormt lungt i magen idag och inte så mycket sammandragningar eller förvärkar... Suck! Jag vill ju att vi ska få se vår bebis snart. Men men... den som väntar på något gott...

Idag har det annars varit lugnt på hemmafronten med. Vi har inte aktiverat oss direkt mycket idag. Killarna har städat sina rum, och jag plockat lite bara.
En liten utflykt har vi gjort. TommyBoy bjöd på kaffe, så trevligt så, massa skratt och roligt snack. Killarna var lite besvikna att Wilma inte var hemma men de röjde lite i hennes rum ändå.

Nu på kvällen har vi haft besök av Helena & Wanna. Det slutade med att Patrik fick vara barnvakt och vi brudar åkte till Ortala för att hämta hem Wilda som inte ville sova kvar hos sina kusiner.
Väl hemma så röjde Love och Wilda lite innan det var dax att hoppa i säng.

Killarnas farmor kom hem idag med efter en veckas semester i Dalarna. Med sig hade hon superfina presenter till grabbarna och även till bebisen.
Loke & Love fick varsinna fleecejackor från Molo och bebisen fleecejacka + byxor från Nanook.
Hon kan hon deras farmor. Precis vad dom behövde!

Här sover nu alla utom jag... Vad ska jag hitta på?



Kommentarer
Postat av: Therese

gå o lägg dig kvinna, passa på nu medans du kan :)

2010-09-18 @ 22:27:12
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Therese

du kan även spåna på en orientalisk bloggdesign åt mig för framtida bruk hihi

2010-09-18 @ 23:05:06
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0