H&M - klick klick

För nästan två veckor sedan klickade jag hem lite fynd från H&M. I går kom paketet. 

Grabbarna var då i stort behov av skor och jag hittade vita basketkängor till dom.
Inte så praktiskt med vitt men eftersom jag fyndade de andra skorna härom dagen kan dessa användas vid lite mer ordnade former. Ja inte på dagis eller i lekparken tex. Jättegrymma var dom på och dessutom kardborrknäppning och gummiband.

Jag själv fick ytterligare ett plagg som skall användas efter bebisen kommit. Svart/gråa leggings i denim look med dragkedja nertill vid ankeln. Så snygga!

Men coolast var i alla fall AC/DC bodyn + mössa till bebisen. Så snygga så jag beställde en i stl 56 och en i stl 62. Dom gillades verkligen av Patrik som är en riktig rocker.
Loke och Love ville ha egna, haha, sorry grabbar, no bodys for you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0