Gårdagens Shopping i Uppsala

Igår åkte jag till Uppsala för jag var enormt sugen på en Latte.
När jag ändå var där gick jag runt lite på stan och råkade faktiskt göra massa bra fynd.

Måste börja med att berätta att när något går bra måste ju något annat gå dåligt... det gjorde det med min Latte.
Skulle ju gå på Wayne's Coffee men nån dum instinkt sa åt mig att gå på Barista. Slutade med en dålig latte och och svindyr fika, notan vart på 185kr, no more Barista för mig.

Så till det bra i stället.
Loke & Love behövde nya skor, även jag. Hittade direkt till mig själv och dom på Skopunkten. När jag provade mina upptäckte jag att de var trasiga, ena öljetten till snörningen hade lossnat. Tyvärr var det också sista paret i min storlek.
Men då säger kassörskan att jag kunde ju få det paret gratis och endast betala killarnas skor. Jo man tackar, jag vart supernöjd!
Går vidare till Sweetie Pie för att bara spana lite. Där var det REA på Villervalla och jag hittar ett bäddset till vagnen med hela 40% rabatt! Jo man tackar igen! Jättefint med Svart bas och färgranna stjärnor.
Dessutom fyndade jag grymma kepsar med döskallar på till grabbarna från H&M. Pappa fick nya örhähängen. Han håller på att töja så han fick svarta spiral piercingar. Coolt!
Sist men inte minst så hittade jag Chai Te till min syster, hon är tokig i Chai Latte.

Nej nu ska jag iväg med Love till Vårdcentralen. Han har fullt med prickar på insidan av låren och knävecken som kliar kopiöst mycket. Måste bara kolla så det inte är något som smittar, men antar att det är bara som eksem.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud så fint bäddset :)

2010-09-01 @ 15:49:11
URL: http://molohooligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0