Fredagsmys = PEZ

Har ikväll haft stormiddag här hemma.
Min äldsta lillebror kom över och vi björ på middag, sen dök även TommyBoy med lilla Wilma upp. Självklart bjöd vi in dom med på middag. Det serverades ugnsgratinerad falukorv med potatismos. Smakade riktigt bra idag!

Nu har jag röjt av allt efter middag, diskat och donat.
Och precis suttit mig här och klickat hem kläderna till Loke & Love.
Det blev Velour Pants - Dark Lime och Crazy Monsters - Dark Lime till fotograferingen.
Dom fick själva välja efter att ha provat kollektionen lite här hemma.

Strax ska vi ladda inför Fredagsmys och Idol. Popcorn och Cola får det bli. Till grabbarna blir det PEZ. Hehe stående beställning varje Frdag!



Kommentarer
Postat av: Anki William filip och Melwins mammma

Sötis att jag får stå mé på Patriks lista, påminn mig bara om kameran, kramizzzzzzzzzzzzz

2010-09-18 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0