Fotografering

Det börjar närma sig fotografering för Loke & Love på dagis. Och jag har inte en aning om vad de ska ha på sig... Var först lite sugen på att de skulle ha Stars And Space tröjor från me&i men jag tror att trycken kanske kommer ta över på fotot. Så man sitter och kollar på det i stället för på grabbarna.
Svårt svårt...
Sen behövs det även jackor till dom. Som vanligt har jag fått stränga förmaningar av båda två att det ska vara skinnjackor, inget annat. Haha, dom har stil mina killar!

Har ni tips på skinnjackor att klicka hem eller kanske coola tröjor till fotograferingen så får ni mer än gärna tipsa mig!

Nu blir det VAKNA med the voice! En kopp te och smörgås till det. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0