Förslag Tack!

Loke & Love ska få åka utomlands med Mormor, "Morfar" och Moster. Den 18:e Oktober åker dom till Cypern en vecka. Vilka turgubbar. Inga pass har dom heller så det måste verkligen ordnas snarast!
Love tycker det ska bli jättespännande men  skulle helst om han fick bestämma flyga till Uppsala i stället. Haha!
Loke vill inte flyga i huvud taget så det kommer bli spännande att se hur det slutar.

Men nu kommer vi till mitt dilemma... Om våra barn ska iväg på äventyr så ska väl vi med få hitta på något. Så helgen den 22:a till 24:e Oktober tänkte jag och Patrik ta med lilla Levi och hitta på nåt själva. Men vad!? Vd gör man med en liten bebis som ändå kan roa oss vuxna?
Har ni förslag? Lämna gärna massa tips på aktiviteter och platser.



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad spännande för killarna :)

Jadu, en weekend till riga eller nåt kanske? bo på hotell, shoppa billigt och strosa omkring i gamla stan där.

2010-09-30 @ 20:38:54
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh Grattis!!!!

Har ju varit helt offline och insnurrad i renovering och magsjuka så här är man lite efter =)



När jag arbetade på Gimo Herrgård var det rätt många hyfsat nyblivna föräldrar där. Vet inte vad de exakt gjorde där mer än att de kastade blöjor i sanitetspåsarna ;-) Jag kan gissa på att de åt god mat, sov, bastade lite och fick någon massage kanske och bara tog det lugnt. Det är iallafall vad jag skulle vilja göra om jag var någon av dem och särskilt mumsa godsaker från en läcker afternoon tea uppdukning.

2010-10-01 @ 21:44:39
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/
Postat av: J

Tänkte på dig när jag såg denna sida

www.kid-rox.com, men du kanske va medveten om den.

2010-10-16 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0