Jag skäms...

Ja fy... här går man och lovar att det ska bli bättre bloggande. Men vad händer... inte ett enda inlägg på väldigt länge! Jag trodde verkligen vi hade landat här hemma och börjat få lite rutiner, men icke.
Känns som kaos här hemma... Levi vill verkligen inte sova på nätterna och kvällstid har han kolik. Dagtid då tänker de flesta... näe jag klarar verkligen inte av att slappna av på dagarna. Inte så pass så jag kan vila eller sova en stund i alla fall. Jag måste ut och röra på mig och få träffa mina vänner.
Men peppar peppar så börjar han lugnaner sig lite på kvällen och sova liiite längre stunder på nätterna.

Loke och Love har ju varit utomlands. De kom hem igår natt. Har varit lite semester då här hemma i en vecka. Men som de flesta kanske redan vet så gjorde Loke illa armen där nere. Han ville inte kolla upp det där heller.
Så när jag hämtat dom åkte vi till akuten direkt bara för att kolla upp det hela, han hade inge ont men var väldigt svullen.
Röntgen och undersökning resulterade i att han faktiskt hade en ordentlig fraktur i armbågen! Haha... vilken tuffing! Så nu går han med gips från handen upp till axeln.
Mer bilder kommer jag lägga upp här sen för den som är intresserad! ;)

Nej nu ska jag ladda lite inför kvällens avsnitt av Grey's Anatomy!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du e sämst på och blogga ;)

2010-10-30 @ 22:35:05
URL: http://molohooligans.blogg.se/
Postat av: Vemundruna

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-07 @ 09:41:28
URL: http://vemundruna.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0