Nagelbygge3000

Ja idag är det verkligen fullt upp. Jag har fyra stycken som kommer och ska få fina naglar och en som ska få sina tillfixade lite. Undra om jag fixar detta, haha!
Inte nog med det så kommer det även massa barn och mammor på lite lunch-häng och fika. Som sagt fullt hus och lite till blir det.

I morgon vill jag åka till Uppsala och strosa lite... funderar på att åka in helt själv utan barn, utan Levi också, och bara gå runt i affärer, njuta av julhandeln och självklart hinka Latte. Kanske försöka hitta nåt till mig själv, händer ju inte allt för ofta.
Nån som är sugen på att följa med? Två krav... inga barn och ingen stress!


Kommentarer
Postat av: Kite

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-04-30 @ 17:16:25
URL: http://kite.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0