Lördag

Ännu en dag till ända och snart har hela helgen gått... Idag har det inte hänt så mycket, har haft AnnaLena med kids på besök, vi tog en tripp till Centrum för att kolla in Loppisen dom hade i Folkets Hus.
Hittade en KISS t-shirt till Loke för ynka 5:- och vinterskor för en selma. Love som var med fyndade han med, en Transformers pysselbok och en liten robot för totalt 10:-

Nu är det kväller igen och alla killar i hemmet sover. Vi har myst i soffan med Cola och Ostbågar till nåt naturprogram om isbjörnar och Norge typ, haha, tog musten ur dom tydligen.
Själv är jag extremt sugen på kaffe men tror det blir 6:e kannan jag sätter på idag så jag tror jag får hejda mig.

I morrn måste jag försöka tvätta lite, det är en mindre berg inne på toaletten, haha. Senare på dagen ska vi till Helena som firar sin födelsedag. På kvällen kanske man blir bjuden på Latte medans karlarna är och pangar lite. Hoppas på det i alla fall, känn ingen press Anki!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0