Julmarknad

Började dagen med att fixa Kickans naglar. Blev i vanlig ordning kaffe och massa härligt snack! När vi var färdiga åkte Loke med dom hem.
Då tog jag Love, Levi och Ronja oss en tripp ner på byn för att spana in Julmarknaden. Oj vad med folk det var, kul! Köpte inte någonting utan vi gick vidare till Blixten för en fik i stället.

Efter fika följde Love med Ronja hem och jag ochLevi är nu hemma och bara vilar. Pappa Patrik är med Robin i Uppsala, han hade tydligen storshoppat, ett par raggisar till sig själv, haha!

Ikväll ska vi på middag hemma hos min mamma, ja hela syskonskaran inkl familjer. Iof bara jag som har familj, haha, de andra är lite efter med den biten, minsta lillebror har dock sträckt sig till att i alla fall skaffa flickvän!
För att hotta upp mig lite funderar jag faktiskt på att göra naglar på mig själv nu... Önska mig lycka till, det lär behövas! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0