Arg och lite ledsen!

Ja idag har jag vart arg och ledsen, irriterad och besviken. Förbannade vagnsjävel! Vi har verkligen inte råd att köpa en ny vagn nu och en vagn är ju ett måste för mig. Använder den varje dag, flera gånger om dagen.
Hur fasen ska vi ha råd att köpa en ny, inte nu innan jul i alla fall.
Har hittat en begagnad Urban Jungle på Tradera men den går ut om tre dagar, hinner aldrig få ihop 3500:- tills dess.
Ja jag får bygga naglar utav bara helsicke eller sälja halva hemmet innan. Så finns det nåt ni vill köpa av mig så säg till så kanske det är till salu nu.
Eller känner du att du vill skänka mig en slant så är det med välkommet. Du kanske har några bra ideer på hur man får ihop pengarna på tre dagar?

Alla tips och ideer mottages gärna!!!

Kommentarer
Postat av: sofie mässing

De måste väl finnas billigare vagnar än 3500? Måste de va en urban jungle? Finns ju massor me superbilliga vagnar på bla. Blocket. Iaf tills ni har råd me en lite dyrare.

2010-11-25 @ 09:27:16
URL: http://www.flashie.se
Postat av: Mican

Nej, det är totalt emot mig själv att köpa nåt jag inte vill ha, då kommer jag bara gå och vara skitsur på den skitvagnen i stället.

Har ju provat alla modeller från himmel till jord och Urban slår alla med hästlängder. Vagnen jag hittat är en sån vi hade till Love inkl alla tillbehör så det är ett bra pris och inkl frakt!

2010-11-25 @ 09:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0