Baka Baka Liten Kaka

Som alla vet är jag superduperkass på att baka...

I Måndags hade jag bjudit hem massa brudar på fika, hade tänkt visa kläderna från Me&i och var ju tvungen att fira min start som säljare för dessa underbara kläder!
Jag firade med att utsätta alla för mina bakverk, inte nog med att jag valde just hembakt, jag slog på stort och bestämde mig för CupCakes!! Haha...
Men jag tror faktiskt jag grejjade det, eller ja en tog i alla fall receptet av mig, TACK Marielle! En sa att hon börjat ViktVäkta, tack för det Nenis! Haha!
Karln var i alla fall så impad att han tog kort på mig för han trodde inte det var sant. Jag bakandes!? Haha...
Jag förevigade mina bakverk!



 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det va jättegott ;) och jag laddade ju faktiskt upp med både chokladpreppad butterkaka OCH cupcake... :-P

2010-04-01 @ 13:00:47
Postat av: Anonym

Allt va smaskens!!Så baka kan du verkligen göra!!kram i massor

2010-04-01 @ 13:02:54
Postat av: Petra

Wow! De ser ut som om de måste ha varit smaskens =)



Ser också att det verkar platsa med ett stort varmt grattis också när jag sneglar på vänsterkanten av bloggen =)

2010-04-01 @ 16:32:29
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/
Postat av: Mican

Petra: Ja kan det vara det tro? ;)

2010-04-01 @ 17:10:22
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0